שאלות נפוצות - אפליקציות

ככלל, ברצוננו להדגיש כי כל האפליקציות שלנו עוברת סדרת בקרת איכות (QA) קפדנית ביותר בטרם הן מועלות למכירה בחנויות האפליקציות, וברוב החנויות, הן עוברות בדיקות נוספות על-ידי צוות הבודקים מטעם החנות.
יש להדגיש שהמחוייבות של פרולוג היא לטיב האפליקציה ולעמוד בדרישות של חנות האפליקציות. אפליקציות שנרכשו על-ידי המשתמשים נרכשו מהחנות, ועל כן את רוב השאלות והבעיות יש לפתור מולן באמצעות "צור הקשר" שלהם.
לרוב, עם כל הרצון הטוב לעזור ותוך הבנת התסכול של משתמש אשר נתקל בבעיות כלשהן עם האפליקציה שלו, פשוט, וזו האמת, אין לנו דרך לעזור באופן מעשי, אלא על-ידי עצה ואולי הכוונה לתפעול יעיל ונכון, ובעיקר בהתאם לנוהלי החנות ממנה היא נרכשה.

בראש ובראשונה, יש לוודא שבמכשירכם מותקנת מערכת הפעלה עדכנית ומופעלת ברישיון (לא פרוצה!) - שכן אחרת כל עדכון או שדרוג עשוי להביא למחיקתה או שיבושה של האפליקציה.

עזרו לנו לעזור לכם...

העלו סרטון קצר ליוטיוב המתאר את הבעיה. ניתן כיום לצלם בקלות באמצעות הסמרטפון שלכם את מסך המחשב או את הטאבלט, ואם המדובר באפליקציה המותקנת על המכשיר שלכם, אז בשביל זה יש סמרטפון של חבר/ה... 
ניתן גם תוך כדי הצילום לתאר בקצרה מה קורה ומה הבעיה.

לאחר מכן העלו את הסרטון לערוץ היוטיוב שלנו, וכך נוכל להבין במהרה מה הבעיה בתקווה לתת פתרון.
https://www.youtube.com/
שם משתמש שלנו: support@prologmedia.com
סיסמה: pro100100

שלחו לנו את הלינק של הסרטון למייל "צור קשר" או באמצעות הטופס אשר בלשונית "שירות לקוחות".
בגמר הטיפול הסרטון יימחק מהערוץ.

נמחקה לי האפליקציה

מצטערים... אבל אין לנו דרך לעזור לך :-(
נסה לבדוק האם יש לך גיבוי במחשב לאפליקציה או צור קשר עם חנות האפליקציות ממנה היא נרכשה.
לרוב, ניתן לשחזר הורדה של אפליקציה וזאת בתנאי שלא שינית את שם המשתמש שלך ("יוזר"), אך כל זאת כפוף כאמור לנוהלי החנות ממנה היא נרכשה.

עדכון הגרסה החזיר אותי לגרסת LITE (אייפון / אייפד)

Apple מחייבים את המפתחים שלהם לעדכן את האפליקציות שלהם כל הזמן בהתאם למערכת ההפעלה הכי עדכנית הקיימת בשוק.
כך גם אנו עושים, ועל כן מוציאים מעת לעת עדכוני גרסה לאפליקציות שלנו.
בעיקרון, אם בעבר שדרגתם ורכשתם את האפליקציה בגרסה המלאה, הרישום הזה נשמר ב Appstore ובתנאי שלא שיניתם את שם המשתמש שלכם - הוא אמור לתת לכם ללא חיוב נוסף להוריד את הגרסה המלאה אוטומטית.
אם בכל זאת זה לא הצליח, נסו:
1. לבדוק האם קיימת לכם במחשב ב iTunes עותק של האפליקציה
2. האם שדרגתם בהתאם לתקנון של iTunes
3. כאמור, ודאו ובידקו שלא שיניתם את שם המשתמש שלכם
4. נסו להסיר אותה ולהתקין מחדש

האפליקציה לא עובדת לי... (אייפון / אייפד)

הייתרון הגדול של אפליקציות אשר נקנו בחנות ה Appstore הן בכך שטרם עלייתן לחנו הן עברו את ה Review ואת בקרת האיכות המחמירה של צוות Apple Review Team. אם האפליקציה לא תקינה, בכל היבט שהוא, פונקציונלי או אחר, היא אינה מאושרת למכירה ומוחזרת למפתח.
על כן, אפליקציה בחנות = אפליקציה מאושרת ותקינה.

מה בכל זאת תוכלו לעשות?
1. נסו הסרה והתקנה חוזרת
2. קראו את קובץ ההנחיות המצורף לאפליקציה לוודא האם אתם מתפעלים אותה נכון.

קיבלתי הודעת Check WIFI, אבל הוא תקין לגמרי...

הודעה זו מתקבלת מדי פעם, בעיקר משום שהאפליקציה בודקת כל הזמן בזמן הורדת הסרטים את איכות ה WIFI של המכשיר, לוודא שההורדה של הסרטים תתבצע באופן תקין ומלא.
ודאו כמובן שיש WIFI תקין... ואם יש, נסו לסגור לגמרי את האפליקציה (לחיצה כפולה על לחצן ה HOME העגול, ומחיקתה מהסרגל התחתון שנפתח), ולפתוח אותה מחדש.

החלפתי מכשיר מאייפון לאנדרואיד...

מצטערים... אבל אין לנו דרך לעזור לך :-(
לכל מכשיר מותאמת אפליקציה משלו, ואין דרך להעביר אפליקציות בין מערכות הפעלה שונות.